A'PIEU
A’PIEU
Незважаючи на те, що косметика Південнокорейського бренду A'PIEU відносний новачок, її вже впевнено можна назвати улюбленцем наших клієнтів.
У цій статті ми пропонуємо вам ближче познайомитися з концепцією бренду і, можливо, перейнятися ще більшою симпатією до A'PIEU.
Дочки-матері
A'PIEU з'явився на корейському косметичному ринку у 2008 році. І виник він аж ніяк не на порожньому місці.
Бренд є дочірнім «підрозділом» усіма відомого «гіганта» MISSHA!
Тепер ви розумієте, яка база знань стоїть за молодим A'PIEU?
Спочатку косметика A'PIEU була доступна для замовлення тільки в інтернет-магазинах. І лише з 2011 року зі зростанням затребуваності у Південній Кореї почали відкриватися моно-брендові магазини. І лише за кілька років після цього почався експорт до інших країн, де бренд прийняли дуже тепло та з інтересом.
Таємниця імені
Назвою бренду було обрано французьке слово з гарним звучанням – «peiu» («п'ю»), яке означає «базовий», «перший».
Логотип бренду такий самий простий, без вишукувань – слово APIEU, виведене кольором гіркого шоколаду.
Концепція
Концепція A'PIEU повністю відображена у назві.
Асортимент у цієї марки досить великий:
- гідрофільна олія, молочко, яке замінює відразу два очищувальні засоби;
- спілінг-тонер та палички з AHA-кислотами;
- нічні, ранкові та очищаючі маски для обличчя;
- зволожуючі гелі для обличчя із вмістом гіалуронової кислоти 80%;
Передовий склад, високий вміст органічних екстрактів, лінійки, спрямовані на зволоження, загоєння, освітлення, оздоровлення шкіри, лаконічний та елегантний дизайн упаковок – косметика A'PIEU є дуже цільною та продуманою.
Чи є ви володаркою чутливої, сухої, жирної, проблемної шкіри, бренд напевно запропонує вам засіб, який не тільки повністю задовольнить ваші запити, але й значно покращить стан шкіри.
A’PIEU неодмінно завоює Вашу симпатію!